WEKO3
アイテム
Teaching Presentation
https://gpwu.repo.nii.ac.jp/records/40
https://gpwu.repo.nii.ac.jp/records/408176fe73-f6ef-48c8-962d-e8c6d31d0aae
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2014-03-17 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Teaching Presentation | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Teaching Presentation | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Presentation | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
Witherow, Timothy
× Witherow, Timothy
|
|||||||
抄録 | ||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||
内容記述 | Presentation is still a very widely used form in every field yet its potential as a means of communication is only rarely realized. This paper will consider the ways in which focusing on the audience can help learners produce presentations that are engaging and socially meaningful. |
|||||||
引用 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | 群馬県立女子大学紀要 35,(155)-(160),2014 | |||||||
書誌情報 |
群馬県立女子大学紀要 巻 35, p. (155)-(160), 発行日 2014-02-28 |
|||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 0285-9432 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AN00068249 | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 群馬県立女子大学 | |||||||
資源タイプ | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | Article |